Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаВойтович, Наталія Юріївна2017-09-272017-09-272017Бєлова, Т. Г. Дослідження смакових вподобань споживачів молочних продуктів / Т. Г.Бєлова, Н. Ю. Войтович // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. – Херсон : Херсонський державний університет, 2017. – Випуск 23, Частина 1. – С. 134-138.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/25913Стаття присвячена розгляду смакових вподобань споживачів молочних продуктів, зокрема, заквасок. Запропоновано проведення фокус-дегустації та наведено її результати. Визначено сенсорні сильні та слабкі сторони досліджуваних зразків продукції. Використано один з методів дегустаційного аналізу задля уточнення споживчих властивостей продукту. Сформована панель дескрипторів та здійснено кількісне оцінювання інтенсивності окремих властивостей продукту. Побудовано смаково-ароматичні портрети продукції, яка досліджувалася. The article is devoted to consideration taste preferences of consumers dairy products, in particular starter cultures. The proposed conducting focus-tasting and are given the its results. Determined the sensory strengths and weaknesses of the studied samples of products. Used one of the method of the tasting analysis of clarify for consumer properties of the product. The formed a panel the descriptors and carried out a quantitative assessment of intensity of certain properties of the product. Built taste aromatic portraits of products, which were investigated.вподобання споживачівдегустаційний аналізфокус-дегустаціясенсорні сильні та слабкі сторонипрофільний методсмаково-ароматичний портретconsumer preferencestasting analysisfocus tastingsensory strengths and weaknessesprofile methodtaste aromatic portraitкафедра маркетингуДослідження смакових вподобань споживачів молочних продуктівArticle