Безпалько, Олена ВікторівнаСоломянюк, Наталія Миколаївна2014-04-082014-04-082010Безпалько, О. В. Marketing mix освітніх послуг / О. В. Безпалько, Н. М. Соломянюк // Наукові праці НУХТ. – 2010. – № 33. – С. 161–164.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13769Статтю присвячено актуальним питанням планування складових маркетингового комплексу ВНЗ з урахуванням впливу факторів оточуючого середовища. Запропоновано напрями удосконалення основних складових marketing mix НУХТ в умовах конкурентної ситуації на ринку освітніх послуг.otherринок освітніх послугmarketing mixрынок образовательных услугmarketing mixeducation marketmarketing mixкафедра економіки праці та менеджментукафедра маркетингуMarketing mix освітніх послугArticle