Антоненко, Артем ВасильовичСологуб, Юрій Іванович2015-12-232015-12-232012Антоненко, А. В. Сучасні тенденції туристичного маркетингу / А. В. Антоненко, Ю. І. Сологуб // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29-30 жовтня 2012 р. – К. : НУХТ, 2012. – С. 337-339.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22047Маркетинг є важливою складовою діяльності будь-якої фірми. Особливо гостро питання маркетингової діяльності стоять для фірм туристичної галузі, оскільки ринок туристичних послуг є надзвичайно мінливим і динамічним. Marketing is an important part of any company. Particularly acute issue of marketing activity for companies facing the tourism industry because tourism market is extremely volatile and dynamic.кафедра туристичного та готельного бізнесукафедра технології харчування та ресторанного бізнесутуристичний маркетингтуризмtourismtourism marketingСучасні тенденції туристичного маркетингуOther