Бакуліна, Світлана АндріївнаЧорноус, Людмила Василівна2018-04-122018-04-122018Бакуліна, С. А. Мотивація споживача як психологічний метод впливу на його підсвідомість / С. А. Бакуліна, Л. В. Чорноус // Матеріали XIV міжнародної науково практичної конференції, 15-22 лютого 2018 р. – Софія : «Бял ГРАД-БГ», 2018. – С. 46-48.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/26963uk-UKмотиваціямотивуваннявплив на споживачаадаптивне несвідомесоціальний впливтригеремоціїповедінка споживачаmotivationinfluence on the consumeradaptive unconscioussocial influencetriggeremotionsconsumer behaviorкафедра маркетингуМотивація споживача як психологічний метод впливу на його підсвідомістьThesis