Мартиненко, Михайло АнтоновичНещадим, Олександр МихайловичРадзієвський, О. І.Сазонов, В. М.Зінькевич, Олексій Петрович2013-01-312013-01-312004Особливості використання комп’ютерних технологій при математичній підготовці фахівців економічних спеціальностей / М. Л. Мартиненко, О. М. Нещадим, О. I. Радзієвський, В. М. Сазонов, О. П. Зінкевич. - 2004. - С. 132-133.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/5897Розглядаються методологічні проблеми комп’ютерізації навчання. Виникає необґрунтована впевненість в студентів (і не тільки!) у безмежних можливостях комп’ютерів. Як наслідок цього виникає запитання у доцільності вивчення математики або скорочення її обсягу, що дасть змогу більше уваги приділяти освоєнню комп’ютерно-інформаційних технологій. Обґрунтовується, що такий підхід до питання впровадження комп’ютерних технологій в навчальний процес неприпустимий. The methodological problems of computerization of education. There unwarranted confidence in students (and not only!) In the infinite possibilities of computers. As a consequence there is a question of the desirability of studying mathematics or reduce its size to allow more attention to be paid to computer software and information technology. Substantiated that such an approach to the introduction of computer technology in the educational process is unacceptable.otherфундаментальна математична підготовкаелектронна навчальна літературавипадкові фактори ризикуматематична модельthe fundamental mathematical traininge-learning literaturerandom risk factorsthe mathematical modelкафедра вищої математики імені проф. Можара В. І.Особливості використання комп’ютерних технологій при математичній підготовці фахівців економічних спеціальностейArticle