Литвинюк, Ольга Петрівна2013-12-112013-12-112007Литвинюк, О. П. Порівняльний аналіз моделей оцінки конкурентної позиції підприємства / О. П. Литвинюк // Наукові праці Національного Університету Харчових технологій. – К.: НУХТ, 2007. – № 23. – С. 24-27.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/11986Успіх підприємства на ринку значною мірою залежить від того, наскільки вдало воно розв’язує задачу забезпечення адекватності обраних шляхів досягнення поставлених цілей. Практичне застосування в сучасних умовах відомих моделей оцінки конкурентної позиції підприємства є недостатньо ефективним у зв'язку з невисокою технологічністю їх практичного використання. The success of the enterprise in the market in the large degree depends on, as far as it is successful decides a problem of maintenance of adequacy of the chosen ways of achievement of object in views. Practical use in the present conditions of known models of an estimation of a competitive item is insufficiently effective in connection with low adaptability to manufacture of their practical use.конкурентна позиціяБостон консалтинг групмодель “Мак Кінзі”СВОТ–аналізбенчмаркінгcompetitive itemMack KinseyBoston consulting groupSWOT-analysisbenchmarkingкафедра економіки праці та менеджментуПорівняльний аналіз моделей оцінки конкурентної позиції підприємстваOther