Костюченко, Надія ОлегівнаЧугаєва, Наталія Юріївна2014-10-242014-10-242014Костюченко, Н. Нейромаркетинг - новітній підхід задоволення потреб споживачів / Надія Костюченко, Наталія Чугаєва // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К.: НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 217-219.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/17652Питання нейромаркетингу особливо актуальні сьогодні, з огляду на неоднозначність позицій щодо можливості використання даного методу стимулювання продажів та підвищення конкурентоспроможності продукції на підприємстві. Question neyromarketynhu particularly relevant today, given the ambiguity of the position on the possibility of using this method of sales promotion and improving the competitiveness of the enterprise.uk-UKнейромаркетингспоживачізадоволення потребкафедра гуманітарних дисциплінneyromarketynhconsumerssatisfactionНейромаркетинг - новітній підхід задоволення потреб споживачівOther