Безпалько, Олена ВікторівнаГаврилова, Тетяна ВасилівнаСкригун, Наталія Петрівна2012-06-252012-06-252011Безпалько, О. В. Цілі ціноутворення та їх вплив на вибір методу встановлення ціни / О. В. Безпалько, Т. В. Гаврилова, Н. П. Скригун // Економічний простір. - Дніпропетровськ: ДНУ, 2011. - № 54. - С. 145-150.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1811Конкретизовано цілі ціноутворення. Запропоновано класифікацію методів ціноутворення з огляду на витрати, вимоги споживачів і дії конкурентів задля формування ефективної цінової політики підприємства.The whole pricing is specified. Classification of methods of pricing is offered taking into account charges, requirements of consumers and actions of competitors for the sake of forming of effective price policy of enterprise.otherцінаценаpriceціноутворенняцілі ціноутворенняпопитвитратиpricingwhole pricingdemandcostкафедра економіки праці та менеджментукафедра маркетингуЦілі ціноутворення та їх вплив на вибір методу встановлення ціниArticle