Семененко, Катерина Юріївна2014-11-132014-11-132014Семененко, К. Ю. Соціальний інжиніринг як сучасний агресивний засіб вплив на споживачів / К. Ю. Семененко // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 762.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18320Крім ординарних шляхів використання такого інструменту впливу на свідомість людини як «соціальний інжиніринг» останній все частіше знаходить застосування в нових для себе сферах, - маркетинг та реклама. In addition to ordinary ways of using such a tool to influence the consciousness of man as "social engineering" Last increasingly is used in an new areas - marketing and advertising.uk-UKспоживачінжинірингрекламамаркетингconsumerengineeringadvertisingmarketingкафедра маркетингуСоціальний інжиніринг як сучасний агресивний засіб вплив на споживачівOther