Лук’янець, Галина Геннадіївна2018-07-042018-07-042017Лук’янець, Г. Г. Риторична модель побудови текстів Інтернет-новин (на основі аналізу функціонування англомовної колороніміки) / Г. Г. Лук’янець // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. – Маріуполь : МДУ, 2017. – Випуск 17. – С. 166–172.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/27869У статті схарактеризована риторична модель побудови Інтернет-новин, які репрезентують найбільш поширений та впливовий різновид медіа-дискурсу, демонструє спосіб впливу на масову читацьку аудиторію через функціонування мовних одиниць, зокрема англомовної колороніміки, на етапах текстопобудови – інвенції, диспозиції, елокуції, перформації, та як засобів апелювання до риторичних способів впливу: етосу, логосу й пафосу. The article describes the rhetorical model of Internet news stories, which represent the most common and influential type of media discourse, demonstrates the way of influencing the mass readership through functioning of language units, in particular the English colour units, at various stages of text-building, namely invention, disposition, elocution, performance, and as means of appealing to rhetorical ways of influence: ethos, logos and pathos.кафедра іноземних мов професійного спрямуванняІнтернет-новиниколоронімікариторична модель текстівриторичні етапи текстопобудовиInternet newscolour unitsrhetorical model of text-buildingrhetorical stages of text-buildingРиторична модель побудови текстів Інтернет-новин (на основі аналізу функціонування англомовної колороніміки)Article