Shulishova, AnastasiaKokhan, Olena M.2014-11-252014-11-252014Shulishova, N. Current hospitality industry trends / N. Shulishova, O. Kokhan // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – C. 657.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18618The hospitality industry is optimistic and expects a brighter and better trend in 2014. As the economic landscape is progressing, people will now intend to focus on the value of travel. In other words, tourists now look for comfortable, simple, yet high-quality experiences. It is important for hospitality companies to capitalize these opportunities to stay ahead in the industry. However, brand awareness and a multi-channel environment have heightened the competition. To meet the challenges, the hospitality sector should come up with strategic marketing initiatives.компанії гостинностімаркетингові ініціативипрямі замовленнясоціальні медіаhospitality companiesmarketing initiativesdirect bookingssocial mediaкомпании гостеприимствамаркетинговые инициативыпрямые заказысоциальные медиакафедра іноземних мов професійного спрямуванняCurrent hospitality industry trends