Войтович, Наталія ЮріївнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2015-09-222015-09-222015Войтович, Н. Ю. Використання маркетингу спільної творчості в діяльності ТОВ «Нестле-Україна» / Н. Ю. Войтович, Т. Г. Бєлова // Veda a technologie: krok do budoucnosti -2015 : materialy XI mezinarodni vedecko-prakticka konference. – Praha : «Education and Science» s.r. o, 2015. – Dil. 2. - С. 25-26. – (Ekonomicke vedy).https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21635Розглядається один з сучасних видів маркетингу – маркетинг спільної творчості. Він визначається як взаємодія фірми і клієнтів, в процесі якої об’єднуються певні ресурси учасників для спільного створення додаткової цінності. Демонструється впровадження маркетингу спільної творчості на прикладі діяльності ТОВ «Нестле-Україна». Considered one of the modern forms of marketing - marketing joint work. It is defined as the interaction of firms and clients, in which participants together some resources to jointly create additional value. Demonstrated the introduction of co-creation of marketing on the example of LLC "Nestle-Ukraine".кафедра маркетингумаркетинг спільної творчостіспоживачібажання клієнтівспівпрацяmarketing co-creationcustomerswish customerscooperationВикористання маркетингу спільної творчості в діяльності ТОВ «Нестле-Україна»Other