Закревська, Людмила Миколаївна2014-03-172014-03-172004Закревська, Л. М. Споживчі переваги продукції як чинник конкурентоспроможності в кондитерській промисловості / Л. М. Закревська // Вісник ДДФЕІ: Економічні науки. — 2004. — № 11. — С. 50-54.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13154В статті проведено оцінку споживчих переваг кондитерських виробів, досліджено структуру українського шоколадного ринку та виявлено причини її зміни в 2002-2003 рр. This paper evaluated consumer preferences of confectionery, the structure of Ukrainian chocolate market and identified the causes of change in 2002-2003.uk-UKконкурентоспроможність підприємствcompetitiveness of enterprisesпопитdemandспоживанняconsumptionспоживчі перевагиconsumer preferencesкафедра економіки і праваСпоживчі переваги продукції як чинник конкурентоспроможності в кондитерській промисловостіArticle