Дерев’янко, Олена Георгіївна2018-10-112018-10-112016Дерев’янко, О. Г. «Інституціоналізація та імплементація репутаційного менеджменту на підприємствах» / О. Г. Дерев’янко // Економіка підприємства: теорія і практика : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, 3 жовтня 2016 р., м. Київ. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 11–14.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/28304Статтю присвячено розвитку фундаментальних засад управління репутацією підприємств і розробці його методологічного забезпечення. За результатами дослідження обґрунтовано концептуальний підхід до формування системи репутаційного менеджменту шляхом децентралізації управління репутацією підприємств і активізації співпраці з ключовими стейкхолдерами. This article is devoted to the fundamental principles of reputation management in companies, and the development of its methodological and quality assurance. Thanks to the results of the research, a conceptual approach was developed to build reputation management systems through decentralization of enterprises’ reputation management and stepping up cooperation with key stakeholders.uk-UKіміджрепутаціядовірастейкхолдеринематеріальні активисистема управління підприємствомimagereputationtruststakeholdersintangible assetscompany management systemІнституціоналізація та імплементація репутаційного менеджменту на підприємствахThesis