Грунська, Вікторія СергіївнаСкригун, Наталія Петрівна2023-05-012023-05-012023Грунська, В. С. Діджитал-маркетинг як інструмент просування товарів підприємств алкогольної індустрії / В. С. Грунська, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. 30-31 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – Ч. 2. – С. 673-975https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/40501otherкафедра маркетингумаркетингпросуваннядіджитал-маркетингвіртуальне середовищеmarketingpromotiondigital marketingvirtual environmentДіджитал-маркетинг як інструмент просування товарів підприємств алкогольної індустріїThesis