Нікітіна, Тетяна АндріївнаНазарчук, Анна Олегівна2022-06-162022-06-162022Назарчук, А. О. PR-технології та програми лояльності в ресторанному бізнесі / А. О. Назарчук, Т. А. Нікітіна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 88 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, квітень–травень 2022 р. – Київ : НУХТ, 2022. – Ч. 3. – С. 175https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/37657Ресторанне господарство надзвичайно динамічне. Враховуючи зростаючу конкуренцію, заклади ресторанного господарства використовують Public relations (PR) акції і рекламу, що є надзвичайно актуальним.The restaurant industry is extremely dynamic. Given the growing competition, restaurants use Public relations (PR) promotions and advertising, which is extremely relevant.готельне підприємствоPR-технологіїпрограми лояльностіресторанний бізнесhotel businessPR-technologiesloyalty programsrestaurant businessкафедра готельно-ресторанної справиPR-технології та програми лояльності в ресторанному бізнесіThesis