Заєць, О. В.Кутас, Олена Олександрівна2013-06-172013-06-172003Заєць, О. В. Маркетингові дослідження як основа успішної діяльності підприємства на ринку / О. В. Заєць, О. О. Кутас // Програма і матеріали 69-ї наукової конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Розроблення, дослідження, створення продуктів функціонального харчування, обладнання і нових технологій для харчової та переробної промисловості», 22-24 квітня 2003 р. – К.: НУХТ, 2003. – Ч. 1. – С. 68.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8337Обґрунтовується, що професійні маркетингові дослідження є основою успішної діяльності підприємства на ринку. Аre substantiated that professional marketing research is the foundation of success on the market.otherринокмаркетингові доcлідженнямаркетингові стратегіїрекламна діяльністьmarketmarket researchmarketing strategiesadvertisingкафедра економіки праці та менеджментуМаркетингові дослідження як основа успішної діяльності підприємства на ринкуThesis