Naumko, TetianaKaliuzhna, Yuliia2019-06-202019-06-202019Naumko, T. The role of pricing in the marketing mix / T. Naumko, Y. Kaliuzhna // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 85 Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, присвяченої 135-річчю Національного університету харчових технологій, 11-12 квітня. – Київ : НУХТ, 2019. – Ч. 3. - С. 637.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29840Theinfluenceofpricesonthesuccessandcompetitivenessoforganizations, aswellasthechoiceoftheaveragebuyerforone or another productisconsidered.enціноутвореннямаркетингстратегії ціноутворенняцінапопитпропозиціяpricingmarketingpricepricing strategiesdemandsupplyкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїThe role of pricing in the marketing mixThesis