Молін, Наталія ОлегівнаСкригун, Наталія Петрівна2023-04-122023-04-122021Молін, Н. О. Сучасні тенденції розвитку маркетингових інструментів комунікації зі споживачами / Н. О. Молін, Н. П. Скригун // Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва, 25 жовтня 2021 р. – Умань : УНУС, 2021. – С. 244-245https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/40089otherкафедра маркетингумаркетингмаркетингові комунікаціїспоживачсоціальні мережіmarketingmarketing communicationsconsumersocial networksСучасні тенденції розвитку маркетингових інструментів комунікації зі споживачамиThesis