Ніколаєнко, Ірина Володимирівна2022-01-282022-01-282021Ніколаєнко, І. В. Сутність CRM як категорії в маркетинговій діяльності / І. В. Ніколаєнко // Theory and Practice of Science : with the Proceedings of the 5 th International Scientific and Practical Conference, November 7-8. – Rome, Italy : Dana, 2021. – Р. 97–109.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36983Сучасні тенденції розвитку ринку висувають високі вимоги до торговельних організацій, щодо застосування продуктів інформаційних технологій. Це є запорукою успішності як оптових, так і роздрібних торгових компаній. Застосування інформаційних технологій допомагає оптимізувати внутрішні і зовнішні бізнес процеси, це технології автоматизації відносин з покупцями і налагодження торговельної діяльності компаній.У даній статті характеризуються CRM-системи як інструмент підвищення ефективності взаємодії підприємства з клієнтами, визначається сутність CRM-систем та роль їх впровадження на підприємстві, визначаються основні функції та позитивні сторони використання CRM.otherоптимізаціяприбутковістьінтегруванняCRM-системивзаємовідносини з клієнтамимаркетинг взаємовідносинoptimizationprofitabilityintegrationcustomer relationshipsкафедра маркетингуСутність CRM як категорії в маркетинговій діяльностіArticle