Кучеренко, Дар'я РодіонівнаСєдих, Ольга Леонідівна2023-11-272023-11-272023Кучеренко, Д. Р. Управління асортиментом товарів підприємства за допомогою XYZ-аналізу в середовищі MS EXCEL / Д. Р. Кучеренко, О. Л. Сєдих // Інформаційні технології в соціокультурній сфері, освіті та економіці : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених. – Київ : Видавничий центр КНУКіМ, 2023. – С. 51-52https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41657Економічний аналіз асортименту продукції роздрібних підприємств дозволяє оптимізувати асортиментну політику підприємства, виявити резерви підвищення ефективності фінансово-господарської діяльності. Підтримка належного рівня конкурентоздатності підприємства неможлива без швидкої реакції на зміни кон'юнктури ринку і своєчасного оновлення асортименту товарів. Саме XYZ-аналіз дозволяє оцінити стабільність продажів товарів у динаміці.otherXYZ-аналізасортименткоефіцієнт варіаціїXYZ-analysisassortmentcoefficient of variationкафедра інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпекиУправління асортиментом товарів підприємства за допомогою XYZ-аналізу в середовищі MS EXCELThesis