Ткаченко, Наталія Дмитрівна2012-12-192012-12-192009Ткаченко, Н. Д. Моніторинг навчання іноземних мов у немовному вищому начальному закладі / Н. Д. Ткаченко // Нові технології навчання. Науково-методичний збірник. – К.: НУХТ, 2009. - Спеціальний випуск. - С. 49-51.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/4657В статті йдеться про педагогічний моніторингна на технічних та технологічних факультетах для підготувки майбутніх інженерів; зокрема у вивченні іноземних мов для їх майбутньої професії. Комунікативний підхід, підвищення методичної, лінгвістичної компетенції студентів, психолінгвістичні технології являют собою основу педагогічного моніторинга у вивченні іноземних мов.The article accounts on the pedagogical monitoring at the technical and technological faculties for training future engineers; n more particularly, in teaching foreign languages for their future profession. The communicative approach, raising the methodical, linguistic competence of students, psycholinguistic technologies form the basis of the pedagogical monitoring in teaching foreign languages.otherлінгвістична компетенціяlinguistic competenceпедагогічний моніторингіноземні мовикомунікативний підхідметодичнаpedagogical monitoringforeign languagescommunicative approachmethodicalМоніторинг навчання іноземних мов у немовному вищому начальному закладіArticle