Антоненко, Ірина ЯрославівнаМельник, Ірина Леонідівна2020-02-242020-02-242019Антоненко, І. Я. Особливості надання послуг на круїзних кораблях / І. Я. Антоненко, І. Л. Мельник // Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації. – 2019. – № 2. – С. 180-193.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/30849Дослідження особливостей розвитку послуг HORECA круїзного туристичного продукту дає можливість оцінити і визначити детермінанти активного зростання даного сегмента на світовому туристичному ринку. Асортимент і рівень якості послуг готельного та ресторанного обслуговування був у фокусі організаторів круїзів ще з етапу становлення круїзного туризму (40-50 роки XIX століття). Сьогодні при проектуванні круїзних кораблів інженерно-технічні характеристики враховують профіль послуг HoReCa на рівні з рішеннями по організації дозвілля на борту. Наприклад, для реалізації концепції сталого розвитку на нові кораблі-мегалайнері встановлюють системи переробки відходів, таким чином прагнучи до замкнутого (автономному) операційного циклу. HoReCa круїзного корабля забезпечує більше половини операцій з обслуговування гостя і характеризується значною кількістю персоналу в підпорядкуванні директора круїзу. Актуальність теми визначається необхідністю пошуку детермінант для утримання позицій круїзного туризму на ринку шляхом реалізації інноваційних рішень в HoReCa.otherHoReCaкруїзний корабельHoReCainnovationcruise shipcruise tourism productenogastronomic productservicesкафедра туристичного та готельного бізнесуОсобливості надання послуг на круїзних корабляхArticle