Попенко, Віола ОлегівнаВлодарчик, Тетяна Вікторівна2015-03-302015-03-302015Попенко, В. О. Аромотехнології у готельно-ресторанному бізнесі / В. О. Попенко, Т. В. Влодарчик // Готельно-ресторанний бізнес: інноваційні напрями розвитку : Міжнародна науково-практична конференція, 25—27 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 74-75.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/19940З кожними роками та десятиліттями людство показує своє прагнення до розвитку. На межі XX-XXI століть суспільство вступило в інноваційну добу, яка характеризується швидким зростанням змін у всіх сферах суспільного життя. Як всім відомо основними причинами вивчення та введення інновацій у підприємствах готельно-ресторанного господарства є: представлення унікальних послуг, посилення конкурентної боротьби та намагання одержати на ринку конкурентні переваги та максимізувати прибуток; зростання попиту споживачів; забезпечення престижу підприємства та швидке вирішення проблем, що можуть виникнути на підприємстві . With every years and decades humanity shows its commitment to development. At the turn of XX-XXI centuries, society has entered into an innovative day, which is characterized by rapid growth changes in all spheres of public life. As we all know the main reasons for studying and innovation in the business of hotel and restaurant management are presenting unique services, increased competition and efforts to obtain a competitive advantage in the market and maximize profits; increased consumer demand; providing enterprise prestige and quick solutions to problems that may arise in the enterprise.otherаромотехнологіїготельно-рестораний бізнесбізнесaroma technologyhotel and restaurant businessbusinessкафедра туристичного та готельного бізнесуАромотехнології у готельно-ресторанному бізнесіOther