Бєлова, Тетяна Геннадіївна2022-06-082022-06-082022Бєлова, Т. Г. Формування концепції бренду любові / Т. Г. Бєлова // Проблеми управління підприємств у сучасних умовах : матеріали ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 20-21 квітня 2022 р., м. Київ : тези доповідей. – Київ: НУХТ, 2022. – С. 10–11https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/37621Доведено, що підприємства у своїй діяльності керуються певними принципами. Вони викладені у маркетингових концепціях. Простежуються етапи формування концепції бренду любові. Обґрунтовується необхідність існування у бренда любові таких ознак: наявність легенди, давньої історії, людської любові та ідеї. Пропонується задля визначення сприйняття бренду любові ринком застосування матриці «Сила бренду любові - Позиція бренду на ринку». Визначено показники, якими вимірюється сила бренду любові та позиція бренду на ринку. Показано важливість матриці задля визначення становища бренду на ринку. It is proved that enterprises are guided by certain principles in their activities. They are set out in marketing concepts. The stages of formation of the concept of the love brand are traced. The necessity of the following qualities in a love brand is substantiated: the presence of a legend, ancient history, human love and ideas. It is proposed to determine the perception of the brand of love by the market using the matrix "The strength of the brand of love - the position of the brand in the market." The indicators that measure the strength of the love brand and the brand's position in the market are determined. The importance of the matrix for determining the position of the brand in the market is shown.кафедра маркетингубренд любовіконцепції маркетингунаявність легендипозиція брендусила брендуbrand lovemarketing conceptthe presence of a legendbrand positionbrand strengthФормування концепції бренду любовіThesis