Шаповал, Олена ФедорівнаКоннова, Любов Олександрівна2015-06-152015-06-152015Шаповал, О. Ф. Рілейшнз / О. Ф. Шаповал, Л. О. Коннова // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково–практичної конференції, 16–17 квітня 2015 р. – Київ : НУХТ, 2015. – С. 66–67.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21109Комунікаційні ситуації в паблік рілейшнз (ПР) обумовлюють необхідність використання професіональних комунікаційних технологій, які дозволяють встановити гармонійні і взаємовигідні зв’язки між суб’єктами соціуму. Communication situation in public relations (PR) determine the need for professional communication technologies that can establish harmonious and mutually beneficial relationships between the actors of society.otherкафедра маркетингукафедра економіки праці та менеджментутехнологіїрілейшнзорганізаціяtechnologyrelationsorganizationРілейшнз