Матвєєв, Володимир Володимирович2015-06-022015-06-022015Матвєєв, В. В. Винний туризм як рекламний фактор й інструмент для стимулювання розвитку конкурентного потенціалу виноробних підприємств України / В. В. Матвєєв // Науковий вісник Херсонського державного університету. – Х., 2015. – № 10, Ч. 4.– C. 29-31. - (Економічні науки).https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20957Стаття присвячена аналізу сучасного стану та перспектив розвитку винного туризму у світі і в Україні, розкрито його основні принципи та види. Виявлено та описано сегменти споживачів, що зацікавлені у розвитку та поширенню винного туризму. Досліджено ключові характеристики винних турів, які цікавлять респондентів. This article analyzes the current state and prospects of development of wine tourism in the world and in Ukraine, are disclosed its basic principles and views. Discovered and described segments of consumers who are interested in the development and distribution of wine tourism. Investigated the key characteristics of wine tours which interest respondents.uk-UKвинний туризмвинні тури«винні шляхи»національний колоритспоживачіwine tourismwine tours«wine roads»the national colorsconsumersкафедра економіки праці та менеджментуВинний туризм як рекламний фактор й інструмент для стимулювання розвитку конкурентного потенціалу виноробних підприємств УкраїниArticle