Розумей, Світлана Борисівна2013-11-212013-11-212007Розумей, С. Б. Методичні підходи щодо оцінки ступеню вертикальної інтеграції маркетингових систем підприємств / С. Б. Розумей // Наукові праці НУХТ. – К. : НУХТ, 2007. - дод. до журн. № 21 – С. 96-99.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/11550В даній роботі розглядаються типи маркетингових систем, які може використовувати підприємство для управління каналами розподілу. Виведені поняття та формули ступеню інтеграції вертикальних маркетингових систем. Зроблені висновки щодо величини цього показника для різних типів ВМС. The types of marketing system can be used by enterprise to manage distribution channels are considered. The concepts and formulas of the vertical marketing systems` level integration are derived. The conclusions about the value of this index for different types of VMS are maken.uk-UKтрадиційна маркетингова системавертикальна маркетингова системагоризонтальна маркетингова системакомбінована маркетингова системамаркетингові потокиступінь вертикальної інтеграціїtraditional marketing systemvertical marketing systemhorizontal marketing systemcombined marketing systemmarketing streamslevel vertical integrationкафедра маркетингуМетодичні підходи щодо оцінки ступеню вертикальної інтеграція маркетингових систем підприємствArticle