Мазник, Ліана ВалеріївнаКоннова, Любов Олександрівна2013-11-112013-11-112013Мазник, Л. В. Значення PR-технологій для розвитку іміджу сучасних конкурентних пропозицій / Л. В. Мазник, Л. О. Коннова // Збірник наукових праць НУХТ. – Киъв : НУХТ, 2013. – № 51. – С. 190-205.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/11156Виконано дослідження перспектив PR в умовах конкуренції, особливостей сучасної PR-діяльності як високоефективного способу організації комунікативного впливу, визначена роль PR у створенні та розвитку іміджу організації та її пропозиції.otherрепутаціякапіталзв’язки з громадськістюконкуренціяпопитпропозиціябрендіміджрепутациякапиталсвязи с общественностьюконкуренцияспроспредложениеимиджreputationcapitalpublic relationscompetitiondemandsupplybrandimageкафедра економіки праці та менеджментукафедра економіки праці та менеджментуЗначення PR-технологій для розвитку іміджу сучасних конкурентних пропозиційArticle