Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаГабор, О. О.2014-06-172014-06-172014Крайнюченко, О. Ф. Етапи процесу створення та розвитку бренда: формування ДНК бренда / О. Ф. Крайнюченко, О. О. Габор // Strategiczne pytania światowej nauki– 2014 : materiały X Międzynarodowej naukowi - praktycznej konferencji . – Przemyśl : «Nauka i studia», 2014. – Vol. 3. – Str. 5-7.978-966-8736-05-6https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15238Розглянуто етапи та основні складові формування ДНК бренда. The stages of formation and the main components of the brand's DNA are considered.uk-UKбрендДНК брендаформування брендабрендДНК брендаформирование брендаbrandbrand's DNAdevelopment of the brandкафедра маркетингуЕтапи процесу створення та розвитку бренда: формування ДНК брендаThesis