Лелека, Ольга Олександрівна2024-08-052024-08-052024Лелека, О. О Психологічний вплив соціальної реклами на свідомість молоді / О. О. Лелека // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць IІІ Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, 23-24 травня 2024 р., м. Суми. – Суми : Сумський державний університет, 2024. – С. 68-70.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/44275Сучасне суспільство переповнене рекламою, що перетинається з нашим життям на кожному кроці. Однак, наскільки ми усвідомлюємо її вплив на нашу свідомість, особливо у молодого покоління? Соціальна реклама стає все більш не тільки простим засобом сповіщення про товари чи послуги, але й потужним інструментом формування соціальних уявлень, стереотипів та цінностей. У цьому контексті важливо розглядати психологічний вплив соціальної реклами на свідомість молоді, яка є особливо вразливою до зовнішніх впливів та впливів медіа. Це дослідження має важливе значення для розуміння впливу медіа на формування свідомості молодого покоління та розвитку стратегій захисту від негативного впливу реклами.Modern society is full of advertising that intersects with our lives at every turn. However, to what extent are we aware of its impact on our consciousness, especially in the younger generation? Social advertising is becoming more and more not only a simple means of informing about goods or services, but also a powerful tool for the formation of social perceptions, stereotypes and values. In this context, it is important to consider the psychological impact of social advertising on the minds of young people, who are especially vulnerable to externa! influences and media influences. This study is important for understanding the in fluence of media on the formation of consciousness of the younger generation and the development of strategies to protect against the negative impact of advertising.ukкафедра маркетингурекламасоціальна рекламарекламний впливпсихологічний впливсвідомість молодіdepartment of marketing advertisingsocial advertisingadvertising influencepsychological influenceconsciousness of youthПсихологічний вплив соціальної реклами на свідомість молодіArticlehttps://orcid.org/0000-0003-1120-0270