Зарицька, Дарія Миколаївна2014-11-282014-11-282014Зарицька, Д. Маркентинг в сфері туризму / Дарія Зарицька // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 502-503.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18810Маркетинг в туризмі має свої особливості, що виникають насамперед через специфічного характеру туристичного бізнесу. У кожній країні і на кожному ступені розвитку туристичного бізнесу склався свій , особливий підхід до комерційної діяльності, тому туристичний маркетинг в цілому , також як і готельний маркетинг зокрема є продукт спільної роботи підприємців різних країн. Маркетинг в сфері міжнародного туризму розглядається як послідовна діяльність туристичних компаній і підприємців , спрямована на досягнення певних комерційних цілей. Marketing in tourism has its own characteristics that arise primarily because of the specific nature of tourism. In every country and in every stage of the development of tourism has developed its own special approach to business, tourism marketing as a whole, as well as hotel marketing in particular is a product of teamwork entrepreneurs around the world. Marketing in international tourism is seen as a sequential activities of travel agencies and entrepreneurs aimed at achieving specific business goals.uk-UKмаркетингmarketingтуристичний бізнесtourism industryкомерційна діяльністьkomertsіyna dіyalnіstМаркетинг в сфері туризмуOther