Стеценко, Вікторія Анатоліївна2013-04-242013-04-242013Стеценко, В. А. Теоретичні основи визначення складових комплексу маркетингу / В. А. Стеценко // Marketing on the International Markets of Commodities and Services: Global Aspects : materials from IV International Scientific-Practical Conference, 14-15 February, 2013. - Poprad Slovakia, 2013. - Vol. 2. - С. 47–49.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7640Досліджено складові маркетингового комплексу, та передумови його формування. Визначено роль збалансованості складових маркетингового комплексу при плануванні та реалізації маркетингових планів підприємства. Components of the marketing mix, and the conditions of its formation were investigated. The role of balancing of marketing mix’s elements in the planning and implementation of marketing plans for the company was defined.otherкомплекс маркетингусуб-міксискладові комплексу маркетингуmarketing mixsub-mixeselements of the marketing mixкафедра маркетингуТеоретичні основи визначення складових комплексу маркетингуThesis