Мостенська, Тетяна Геннадіївна2016-05-172016-05-172016Мостенська, Т. Г. Соцільно-відповідальний маркетинг як чинник формування попиту на харчові продукти / Т. Г. Мостенська // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, Київ, 24-25 березня 2016 р. : тези доповідей. – К.: НУХТ, 2016. – С. 229-232.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/23318uk-UKкафедра економіки праці та менеджментуcоцільно-відповідальний маркетингпопитхарчові продуктиsocially responsible marketingdemandfoodСоцільно-відповідальний маркетинг як чинник формування попиту на харчові продуктиThesis