Гоменюк, Ольга Олександрівна2014-11-292014-11-292014Гоменюк, О. Теоретичні засади обгрунтування експортного потенціалу підприємств харчової промисловості / О. Гоменюк // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 245-247.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18862Для підвищення своєї конкурентноздатності українські підприємства мають орієнтуватися на кращий світовий досвід, виходячи на іноземні ринки збуту та опановуючи таким чином досвід конкурентної боротьби у складних умовах зовнішнього конкурентного середовища. Розвиток експортного потенціалу українських підприємств дозволить не тільки отримати додаткові доходи та завантажити потужності, що не використовуються, але й сприятиме зміцненню конкурентоспроможності та збільшенню ефективності діяльності підприємств. To improve its competitiveness Ukrainian companies have to focus on the best international experience, based on foreign markets and thus mastering experience competition in difficult conditions external competitive environment. The development of the export potential of Ukrainian companies will not only get additional revenues and download facilities that are not used, but will strengthen competitiveness and increase the efficiency of enterprises.uk-UKекспортпотенціал підприємствахарчова промисловістьexportpotential of the companyfood industryкафедра економіки праці та менеджментуТеоретичні засади обгрунтування експортного потенціалу підприємств харчової промисловостіOther