Лук’янець, Галина Геннадіївна2024-05-212024-05-212024Лук'янець, Г. Г. Розвиток вмінь толерантного мовлення студентів сфери гостинності як реалізація міжкультурної комунікативної компетенції / Г. Г. Лук'янець // Актуальні питання інтернаціоналізації вищої освіти в Україні в умовах сучасних освітніх реалій : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, 21–22 березня 2024 р., м. Біла Церква. – Біла Церква : БНАУ, 2024. – С. 64–66.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/43198Доба глобалізації та масового застосування соціальних мереж для професійного спілкування сформувала потребу розвитку англомовної міжкультурної комунікативної компетенції студентів сфери гостинності. Вміння толерантної взаємодії з представниками інших культур формується на заняттях з іноземної мови на трьох рівнях: теоретичному – отримання знань про культурну специфіку, ціннісного – формування толерантного ставлення та практичного – підвищення рівня володіння мовоюThe era of globalization and mass use of social networks for professional communication has created the need for the development of English-language intercultural communicative competence of students in the field of hospitality. The ability to interact tolerantly with representatives of other cultures is formed in foreign language classes at three levels: theoretical - acquiring knowledge about cultural specificity, value - forming a tolerant attitude, and practical - increasing the level of language proficiencyukміжкультурна комунікативна компетенціятолерантністьпрофесійно-орієнтоване навчаннясфера гостинностіintercultural communicative competencetolerancevocationally oriented trainingthe field of hospitalityкафедра іноземних мов професійного спрямуванняРозвиток вмінь толерантного мовлення студентів сфери гостинності як реалізація міжкультурної комунікативної компетенціїAbstracthttps://orcid.org/0000-0002-6244-3523