Шиліна, Вікторія ЮріївнаЛелека, Ольга Олександрівна2023-10-252023-10-252023Шиліна, В. Ю. Метод «дерево цілей» як складова маркетингової стратегії / В. Ю. Шиліна, О. О. Лелека // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 89 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 03–07 квітня 2023 р. – Київ : НУХТ, 2023. – С. 138.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41237Ефективність роботи підприємства визначається тим, як швидко та якою ціною досягається головна ціль підприємства. Оскільки кожне підприємство має більше ніж одну ціль, то щоб побудувати правильну маркетингову стратегію та для полегшення процесу подальшого аналізу результатів діяльності, цілі повинні бути упорядковані. Метод «дерево цілей» є одним зі способів упорядкування цілей підприємства.otherкомплекс маркетингумаркетингові комунікаціїcomplex marketingmarketing communicationsкафедра маркетингуМетод «дерево цілей» як складова маркетингової стратегіїThesis