Туленко, І. Ю.Бєлова, Тетяна Геннадіївна2014-04-152014-04-152014Туленко, І. Ю. Особливості сегментування ринку ПрАТ «Конті» / І. Ю. Туленко, Т. Г. Бєлова // Бъдещите изследования-2014 : материали за X международна научна практична конференция. - София «Бял ГРАД –БГ» ООД, 2014. – Т. 4. - С. 67-68.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13975Розглядається сегментування ринку підприємства, яке виробляє кондитерські вироби We consider the segmentation of the enterprise, which produces confectioneryotherсегментування ринкупринципи сегментуваннявибір сегментівmarket segmentationprinciples of segmentationselection of segmentsкафедра маркетингуОсобливості сегментування ринку ПрАТ «Конті»Other