Кітов, Микола Григорович2014-10-232014-10-232014Кітов, М. Наука і філософія: точки перетину / Микола Кітов // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К.: НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 158-163.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/17549Сучасне філософування плюралістичне і позбавлене певних канонів. Тому перед педагогами постає серйозна проблема: як викладати філософію у ВНЗ? Modern philosophizing pluralistic and devoid of certain canons. Therefore, the teachers face a major problem: how to teach philosophy in high school?uk-UKфілософіявикладанняосвітаPhilosophyteachingeducationкафедра гуманітарних дисциплінкафедра гуманітарних дисциплінНаука і філософія: точки перетинуOther