Сіняговська, Інга Юріївна2015-12-082015-12-082015Сіняговська, І. Ю. Роль керівника загальноосвітнього закладу в реформуванні системи освіти на засадах створення умов для самостійної навчальної діяльності учнів старшої школи / І. Ю. Сіняговська // Молодий вчений : науковий журнал. – 2015. – № 9 (24). – C. 70–73.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21897Стаття присвячена ролі управлінської компетентності керівника в реформуванні системи освіти України. Особливу увагу приділено активній позиції керівника як суттєвого чинника у здійсненні освітніх реформ щодо створення умов для самостійної навчальної діяльності учнів старшої школи. Запропоновано критерії та показники визначення рівня організації самостійної навчальної діяльності учнів старшої школи. The article covers the issues of the head’s administrating competence significance in the system of education in Ukraine. The head’s proactive approach as an integral factor in educational reforms implementation in terms of establishing certain conditions for high school students’ independent educational activities has been thoroughly focused on. The criteria and rates for the level of secondary high school students’ independent educational activities estimation have been also submitted.uk-UKуправлінська компетентність керівникареформи в освітізагальноосвітній навчальний закладкафедра іноземних мов професійного спрямуванняhead’s administrating competenceeducational reformssecondary educational establishmentРоль керівника загальноосвітнього закладу в реформуванні системи освіти на засадах створення умов для самостійної навчальної діяльності учнів старшої школиArticle