Сєдих, Ольга ЛеонідівнаМаковецька, Світлана Василівна2014-03-272014-03-272014Сєдих, О. Л. Про роль анімації при вивченні деяких розділів курсів загальної фізики та вищої математики / О. Л. Сєдих, С. В. Маковецька // Wspόłczesne tendencje w nauce i edukacji : Zbiόr raportόw naukowych, 27.02. - 28.02.2014 - Warszawa: Wydawca: Diamond trading tour, 2014. - Str. 21-26.978-83-64652-17-2 (t.7)https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13478В даній статті запропоновані програмні реалізації в середовищі MathCAD з використанням анімації при вивченні курсів загальної фізики та вищої математики у технічних ВНЗ. Обґрунтовується специфіка поєднання комп’ютерних технологій з іншими предметами у процесі навчанні, що сприяє формуванню алгоритмічної культури студентів. In this paper we propose a software implementation in MathCAD animation when studying the courses of General physics and higher mathematics in technical universities. Characteristic features of the combination of computer technologies with other objects in the process of learning that contributes to the formation of algorithmic culture of students.otherінформаційні технологіїкомп’ютерне моделюваннясистема комп’ютерної математики MathCadinformation technologycomputer modelingcomputer math system MathCadкафедра інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпекиПро роль анімації при вивченні деяких розділів курсів загальної фізики та вищої математикиArticle