Кундєєва, Галина Олексіївна2014-10-132014-10-132010Кундєєва, Г. О. Інноваційне прогнозування як методичний інструментарій маркетингу новацій / Г. О. Кундєєва // Управління інноваційним процесом в Україні : ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. – Львів, 2010. - С. 123.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/17190Розглянута динамічна модель ринкової рівноваги на ринку споживчих товарів та ринку новацій. Проаналізовано обґрунтування вибору напрямів інноваційної діяльності та здійснення інноваційного процесу. Considered a dynamic model of market equilibrium in the market of consumer goods and market innovations. Analyzed the rationale for the choice of innovation activities and carry out innovation process.otherринок ресурсіврівновагаспоживчі товариmarket resourcesbalanceconsumer goodsкафедра економічної теоріїІнноваційне прогнозування як методичний інструментарій маркетингу новаційOther