Капінус, Лариса Василівна2014-04-042014-04-042010Капінус, Л. В. Реклама як чинник управління поведінкою споживачів : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Капінус Лариса Василівна ; НУХТ. - К., 2010. - 20 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13659Дисертацію присвячено теоретичному узагальненню процесу підвищення ефективності управління поведінкою споживачів через рекламне звернення. Конкретизовано сутність поняття «управління поведінкою споживачів», запропоновано авторське бачення категорії «реклама». Доповнено існуючі класифікаційні ознаки реклами через виокремлення таких ознак, як тип рекламного часу (активний часовий період, пасивний часовий період); спосіб сприйняття споживачем (звукова, візуальна, на дотик, аромореклама); тип візуалізації (динамічна та статична). The Scientific research is sanctified to theoretical generalization of process of increase of management efficiency by behavior of consumers by means of advertising appeal. Essence of concept "Management by behavior of consumers" is specified, authorial vision of category is offered "advertising". The existent classification signs of advertising are complemented through extraction of such features, as type of advertising time (advertising in an active sentinel period, advertising in a passive sentinel period); method of perception by a consumer (voice advertising, visual advertising, advertising, haptic, аромореклама); type of visualization (dynamic advertising, static advertising).рекламарекламне зверненняповедінка споживачівуправління поведінкою споживачівспоживчі перевагиставлення споживачів до товаруadvertisingadvertising appealbehavior of consumersmanagement by behavior of consumersconsumer advantagesattitude of consumers towardкафедра маркетингуРеклама як чинник управління поведінкою споживачів