Труш, Юлія Леонідівна2015-02-112015-02-112014Труш, Ю. Л. Застосування мотиваційних важелів для удосконалення управління якістю продукції на підприємствах хлібопекарської галузі / Ю. Л. Труш // Нові ідеї в харчовій науці – нові продукти харчовій промисловості : програма і матеріали Міжнародної наукової конференції, 13-17 жовтня 2014 року. - К. : НУХТ, 2014 р. – С. 777.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/19405Вагому роль при підвищенні якості продукції та ефективності управління нею відіграє застосування мотиваційних важелів для удосконалення управління якістю продукції. Дослідження показали, що недостатню увагу вчені надають питанням застосування системи стимулів працівників для підвищення якості хлібобулочної продукції, механізму мотивації підвищення якості продукції, характеристикам потреб та основним мотивам їх задоволення в залежності від віку працівників.uk-UKпокупецьринокмотиваціяпродукціяоцінкапокупательмотивациярынокпродукцияоценкаproductsmarketmotivationenterpriseprofitabilityкафедра економіки і праваЗастосування мотиваційних важелів для удосконалення управління якістю продукції на підприємствах хлібопекарської галузіThesis