Нікітіна, Ірина Всеволодівна2012-08-092012-08-092010Нікітіна, І. В. Гендерні особливості студентів як фактор успішності / І. В. Нікітіна // Нові технології навчання: наук.-метод. збірник. - 2010. - Спец. вип.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/2134Стаття присвячена аналізу зовнішніх та внутрішніх факторів і детермінантів, що впливають на успішність студентів з позиції гендерної педагогіки. До зовнішніх можна віднести: стан організації навчально-виховного процесу в університеті; рівень професійної, педагогічної і психологічної підготовки викладачів; дидактичні і психологічні закономірності навчально-професійної діяльності студентів; якість шкільної підготовки, матеріально-побутові умови життя студентів, ступінь допомоги і підтримки батьків та інші. The article analyzes the external and internal factors and determinants that influence the success of students from the perspective of gender pedagogy. The external include: state of the educational process at the university, the level of professional, pedagogical and psychological training of teachers, teaching and psychological patterns of teaching and professional activities of students, school quality training material and living conditions of students, the degree of assistance and support to parents and other.otherгендерні особливостіgender-specificуспішність студентівфакторидетермінантиstudent successfactorsdeterminantsкафедра гуманітарних дисциплінГендерні особливості студентів як фактор успішностіArticle