Варченко, Анастасія Юріївна2016-03-312016-03-312014Варченко, А. Ю. Роль та перспективи інтерактивного маркетингу у сучасному ринковому середовищі / А. Ю. Варченко // Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. — Київ : НУХТ, 2014. — С. 90–91.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22701Розвиток та широке використання комп’ютерних технологій дало підставу для виникнення такої категорії, як інтерактивний маркетинг. The development and widespread use of computer technology has given rise to such categories as interactive marketing.uk-UKінтерактивний маркетингринкове середовищеonline marketingmarket environmentРоль та перспективи інтерактивного маркетингу у сучасному ринковому середовищіOther