Михайленко, Ольга ВалеріївнаГодун, Віктор ВікторовичЮхименко, Євгенія Сергіївна2022-02-022022-02-022021Михайленко, О. В. Розробка бізнес-плану підприємства / О. В. Михайленко, В. В. Годун, Є. С. Юхименко // Молодий вчений. – 2021. – № 6 (94). – С. 211–214.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/37015Об’єктом дослідження є основні методологічні підходи та основні процедури підготовки бізнес-плану як ключової складової стратегії управління бізнесом. Метою написання цієї статті є визначення сутності та положення бізнес-плану в системі стратегічного управління компанією. Метою дослідження є вивчення ролі бізнес-плану в стратегічній системі управління компанією, аналіз методології формування структурних елементів бізнес-плану та їх зміст. Методологічну основу дослідження складали наукові пра-ці вітчизняних та зарубіжних вчених та провідних експертів, детальний матеріал з проблеми досліджен-ня, нормативна база. Досліджено сутність поняття "бізнес-план", визначено функції, завдання та основні структурні елементи бізнес-плану. За основу для розробки планів малого бізнесу пропонується взяти між-народні стандарти. Сфера результатів. Результати дослідження можуть бути використані менеджерами малого та середнього бізнесу та спеціалізованими організаціями для поліпшення якості бізнес-планів.otherринкова економікастратегія розвиткубізнесбізнес-плануванняструктура бізнес-плануmarket economydevelopment strategybusinessbusiness planningкафедра обліку і аудитуРозробка бізнес-плану підприємстваArticle