Kinder, Vladislav2014-05-202014-05-202014Kinder, V. Scent marketing as a new way of attracting the customer / V. Kinder // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 80-ої студентської конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, 10– 11 квітня 2014 р. - К. : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 306-307.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/14438Sit through a TV ad break and you'll quickly find two senses assaulted on behalf of a third: smell. Businesses looking to sniff out a commercial oppor-tunity have been aware of its power for a long time, even if this has usually focused on shifting products that cover up malodorous breath, armpits or feet.otherfragranceoilnatural smellароматоліяприродний запахароматмаслоприродный запахкафедра іноземних мов професійного спрямуванняScent marketing as a new way of attracting the customer