Антонова, Ольга ВадимівнаСоловйова, Юлія ЄвгеніївнаФєдотова, Наталія МихайлівнаЛелека, Ольга Олександрівна2023-09-192023-09-192023Ситуативна комунікація брендів харчових продуктів / О. В. Антонова, Ю. Є. Соловйова, Н. М. Фєдотова, О. О. Лелека // Образ. – 2023. – Вип. 2 (42). – С. 77-85https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41103Стаття присвячена ситуативній комунікації брендів харчової промисловості під час воєнного стану на прикладі аналізу зміни назви продукції. Прояв громадянської позиції через найменування товару виробниками харчових продуктів активізувався з початком повномасштабного російського вторгнення на територію України. З огляду на це, вважаємо актуальним вивчити структуру творення ситуативних прагматонімів, а також акцентувати на доцільності створеної назви товару. Мета – дослідити вияв патріотичної позиції бренду через ситуативну зміну прагматонімів харчових продуктів, виокремити чинники, які спонукають бренди до перейменування продукції, та доцільність зміни упакування для комплексного впливу вербального й невербального компонентів як елементів семіотичного утворення.otherкафедра маркетингукомунікаціяренеймінгдизайнправо в рекламіпрагматонімsituational communicationrenamingpragmatonymadvertisingdesignlaw in advertisingСитуативна комунікація брендів харчових продуктівArticle