Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаШкольна, Наталія Андріївна2015-05-212015-05-212014Нікітіна, І. В. НЛП як психотехнологія впливу у педагогічному менеджменті: початок дискусії / І. В. Нікітіна, Н. А. Школьна // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. – 2014. – № V (56). – С. 320-325.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20546В статті розглянуто сфери, можливості та критерії ефектності застосування нейролінгвістичного програмування (НЛП) як соціолсихологічного методу впливу у педагогічному менеджменті. Проаналізовано особливості використання технік НЛП в прочесах управлінської діяльності викладача і саморозвитку особистості студента. In this article spheres of possibility and criteria of efficiency of application neurolingvistic programming (NLP) as sociopsychological an influence method in pedagogical management are considered. Features of use technician NLP in processes of administrative activity of the teacher and self - development of the personing of the student are analysed.педагогічний менеджментлсихотехнологія впливунейролінгвістичне програмуваннярозвиток особистості студентаpedagogical managementpsychotechnology of influenceneurolingvistic programmingdevelopment of the personing of the studentкафедра гуманітарних дисциплінНЛП як психотехнологія впливу у педагогічному менеджменті: початок дискусії